[Gelistirici] [paketler-commits] r42737 - in 2007/applications/multimedia/vlc: . files

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 15:44:16 EET

On 19 Mar 2008 Wed 10:18:55 paketler-commits at pardus.org.tr wrote:
> Author: gokcen.eraslan
> Date: Wed Mar 19 10:18:55 2008
> New Revision: 42737
>
> Added:
>
> 2007/applications/multimedia/vlc/files/fix-subtitle-buffer-overflow.patch
> Modified:
>    2007/applications/multimedia/vlc/pspec.xml
> Log:
> fix subtitle buffer overflow
>
> +        <Update release="10" type="security">
> +            <Date>2008-03-19</Date>
> +            <Version>0.8.6c</Version>
> +            <Comment>Fix subtitle buffer overflow</Comment>
> [...]

Buradaki isim ve e-posta kısmında benim olmam gerekmez miydi? Bildiğim
kadarıyla merge işlemi 2007'ye commit hakkı olmayanlar yerine yapılıyor ve
devel/'deki değişiklik aynen aktarılıyor.

Bunu yazmamın nedeni "bu commiti geri alalım, benim isimim yazmalı, bana ne!"
şeklinde bir şikayette bulunmak değil, yapılan uygulamanın yanlış olduğunu
düşünmemdir. Örneğin 28-02-2008 Wireshark için gönderdiğim e-postada yeni
sürümün hatayı çözeceğinden bahsettim ve değişikliği yerel makinemde yapıp
bekledim. Ancak gördüm ki değişiklik yapılıp commit edilmiş bile. Açıkçası bu
durum beni çok rahatsız etti.

İsmail'in projeden ayrılmasından sonra "güvenlik güncellemelerini
security at pot'a sormadan commitlemeyin!" anlayışı değişti ve yeni bir politika
mı belirledik? Eğer öyleyse bu konuda bir e-posta yazmak çok sağlıklı olacak.

Benim 2 Kuruş,
Eren