[Gelistirici] Devel paketleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Mar 2008 Cum 19:38:23 EET

14 Mar 2008 Cum tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Devel'de obsolete olmuş paketlere depend eden paketler
> ==================================
>
> * mixxx -> portaudio
> * ipodslave -> id3lib (id3lib develde yok, obsolete listesinde de yok ?)

bunları hallettim

> * ipw3945-dom0 -> ipw3945-firmware, ipw3945-daemon

bu şimdilik comment out ettim, daha düzgün ne yapabilirim daha sonra bakacağım (daha xen kernel'a ne yapacağıma karar veremediğim için)

> Devel'den contrib'e depend eden paketler
> ========================
> * libloader-java -> commons-logging
> * bc-crypto-java -> sun-jaf, sun-javamail
> * picard -> ctypes
> * pentaho-reporting-flow -> commons-logging

Pöh!

> Henüz contrib'i devel'e merge etmedik. Bu durumda sorun kabul edilebilir ya da
> ilerde merge edeceksek zaten, kalsın diyebiliriz.

Bu merge için her uyandığımda farklı hisler hissediyorum :)

> Script şu anda index in kendi icinde tum bağımlılıkları sağlaması gerektiğini
> kabul ettiği icin bunlar sorun oldu.

Eline sağlık

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>