[Gelistirici] Yeni libsoup ve libopensync-plugin-syncml

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Mar 2008 Cum 19:34:28 EET

14 Mar 2008 Cum tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Gnome 2.22'nin gelmesi ile birlikte libsoup kütüphanesi de yenilendi. Bu sürüm
> birçok API değişikliği içeriyor ve $subject'deki paket libsoup'a bağımlı.
> Ayrıca şu an review'da olan Ekiga için evolution gerekiyor, evolution da yeni
> libsoup'a bağımlı.
>
> Bunun çözümü olarak syncml'deki HTTP desteğini kapatalım diyorum. Böylece
> libsoup'a bağımlı olmayacak ve 2007'ye merge ettiğimizde birşeyleri
> kırmayacağız. Syncml'deki HTTP desteği çok çok gerekli mi?
>
> OK verirseniz ekteki patch'i uygulayıp commit ettikten sonra merge
> [...]

Bu paketlerin komplesi ile ilgili fikrim yok o yüzden nasıl uygun diyorsan öyle yap, hatta _illa_ gerekiyorsa tek paket olduğu için "
libopensync-plugin-syncml" arkadaşı kırabiliriz...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/