[Gelistirici] paketlerim paketlerim

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 00:51:52 EET

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
>  Daha once Ocak ayinda gelistirici toplantisinda soyledim, sonrasinda
> e-posta ile bu listeye yazdim. Aylar geciyor ama ne yazik ki durumda
> degisen bir sey olmuyor. Hatta kotuye gidiyor.
>
>  Pardus'un resmi deposundaki yazilimlarin her 3 tanesinden 1'i su anda
> efektif olarak sahipsiz durumda. Sorumlusu yok, ilgileneni yok. Ancak
> guvenlik sorunlari olursa ya da girilen bir hata raporu ilgili bir
> gelistiricinin gozune carparsa biri el atiyor.
>
>  Insanlar Pardus'u sadece Pardus'a ozgu araclar icin kullanmiyorlar.
> [...]

Doruk abi, bana kızgın mısındır bilmiyorum ama inan elimden geldiğince
takip ediyorum. Staja başlamam biraz aktif olmamı engelledi sadece.
lshw'ye baktığımdan emin olabilirsin. Ama elimden çok çok fazla da bir
şey gelmiyor, Neden dersen biraz svn hesabı alamamış olmayı kafaya
taktım diyebilirim =) En son cssed'i ertugerata'nın isteği üzerine
paketlemiştim, ama arkası gelmedi sanırım. Unutuldu gitti. Eğer varsa
benden bir isteğin, bunu yine elimden geldiğince yapmaya çalışırım.

--
Gökmen Görgen				Best Regards,
http://gokmengorgen.net			Happy Hacking!