[Gelistirici] Kararlı sürüm için yeni tarife

Ali Işıngör isingor at gmail.com
13 Mar 2008 Per 15:53:06 EET

13.03.2008 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> Selamlar;
>
> Şu andan itibaren kararlı sürüme yapılan düz merge işlemleri 5 YTL,
> yanında yama falan da eklemek gerekiyorsa 5 YTL + yama başına 1 YTL olmak
> üzere ücretlendirilmiştir. Merge edilen paketlerin farm tarafından
> derlenmesi (ilk 3 paket ücretsiz) paket başına 10 YTL, derlenmeyen paketler
> için ise 10 YTL + 1 YTL * kaç kere derleme girişimi yapıldıysa şeklindedir.
>
> Saygılar
>
> --
> S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

> [...]

Efendim, eğer yanlış anlamadıysam sevgili Çağlar kibarca şunu söylüyor:

"Arkadaşlar, güvenlik/müvenlik gibi özel durumlar hariç, artık 2007 için
uğraşmayın... Artık dikkatimizi 2008 depolarına veriyoruz, beni delirtmeyin.
Sinir hastası olmamak için piyano çalmaya, yelken kursları falan almaya
başladım. Sizin yüzünüzden kadifemsileşmeye başladım..."

Doğru mu anlamışım sevgili Çağlar?