[Gelistirici] r42297 - in 2008/desktop: . freedesktop freedesktop/hal freedesktop/hal-info

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Mar 2008 Cum 23:28:29 EET

Merhaba;

Friday 07 March 2008 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Bu paket henüz hazır değil. Başka bir çember daha vardı, halledince
> bağımlılıklarıyla birlikte alacağım 2008'e.

Emerge edilebiliyor bu haliyle  - pisi emerge hal ile derledim tüm seriyi ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]