[Gelistirici] Bulunamayan komutlar..

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
5 Mar 2008 Çar 00:53:18 EET

S.Çağlar Onur wrote On 05-03-2008 00:49:
> 05 Mar 2008 Çar tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> DB'yi ayrı paket yapınca (veya ne yapacaksak) açık hali ile de koyabiliriz ama şimdilik tek paket ile aklıma gelen en normal çözüm bu oldu (actions.py'de additionalFiles'a elleyemiyoruz, postInstall ile açabiliriz fakat o zaman da pisi check fail edecek :P)

Okey. Açık tuttuğumuzda 0.090 saniye civarlarında tepki veriyor
bilgilerinize.
Ayrıca i18n için de hiç ileti kataloğu falan kasmadan dosyanın içine,
desteklediğimiz diller için o yazdığımız cümlenin çevirisini içeren bir
dictionary koyup, locale'i olup ordan seçmeyi öneriyorum. Var mıdır
itirazı olan?

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan