[Gelistirici] Bulunamayan komutlar..

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
4 Mar 2008 Sal 23:58:50 EET

Doruk Fisek wrote On 04-03-2008 23:50:
> Tue, 04 Mar 2008 22:53:45 +0200, Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com> :

> Kullanici wheel grubunda olmayabilir, you should install hede package
> from the repository gibi bir mesaj daha iyi olur sanki.

Evet aslında. Burada yazdığı komuta en kısa sürede erişimini sağlayacak
o sihirli cümleyi vermeli miyiz bilmiyorum. Vermezsek ve kullanıcı
pisi-cli'den bihaberse gidip paket yöneticisinde bu paketi arayacak
falan vakit kaybedecek. Ha eğer pisi'den haberdarsa komut satırından
kurabilir.

Orta yolunu buluruz bir şekilde sanırım :)

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan