[Gelistirici] ACK/NACK serisinden eksik kalanlar ve yeni gelenler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
4 Mar 2008 Sal 23:48:12 EET

On Tuesday 04 March 2008 23:22:52 selim ok wrote:

> Bu yüzden oluşturulacak test ekibinden donanım bilgileri yerine,
> özellikle sorumlu olmak istediği paketlerin listesi istenmeli yada bu
> kişiler belli paketlere yönlendirilmeli, diye düşünüyorum. :)

Tamam şimdi oldu. Ortada bir yanlış anlama var.

Oluşacak test ekibinin ilk etapdaki fonksiyonu sürüm öncesi testleri ( alfa
beta RC isoları ile yapılacak testler) gerçekleştirmek olacak. Bu yeni
katmanda görev almaları ancak burası belli bir düzene girdikten sonra mümkün
olabilir.

Wiki belgesinde açıkca yazdığımı düşünüyordum ama anlam karmaşası varsa oraya
da daha detaylı yazalım