[Gelistirici] ACK/NACK serisinden eksik kalanlar ve yeni gelenler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Mar 2008 Sal 18:16:24 EET

Tue, 4 Mar 2008 15:58:14 +0200, Serbülent ÜNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> "can cekmesinden bagimsiz bicimde daha sik islemesi gerekir"
> Bu kısma katılıyorum :)
Eee... o zaman bir guncellemenin islenmesini saglamak icin diger
paketlerde fasulyeden guncelleme mi uretmek lazim? :)

Neyse yapinca daha iyi gorecegiz herhalde. Umarim kullanicilara simdi
oldugundan daha da fazla "test deposunda cozuldu ama kararli depoya
gecmedi henuz" demek zorunda kalmayiz.

"Paketlerin hepsini esit kabul etmemek gerek" kismini direk yanit
vermeden gectigini de farketmedim sanma >8-)

                   Doruk