[Gelistirici] ACK/NACK serisinden eksik kalanlar ve yeni gelenler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
4 Mar 2008 Sal 14:35:05 EET

Tuesday 04 March 2008 12:31:26 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Tue, 4 Mar 2008 11:16:55 +0200, Serbülent ÜNSAL
>
> <serbulent at pardus.org.tr> :
>
> Eger bu sekilde bir ek prosedur eklendiyse, bu surecin paket sayisi ya
> da can cekmesinden bagimsiz bicimde daha sik islemesi gerekir. Ornegin
> her hafta basi gibi.

Buna katılıyorum. Paketler belli bir sayıya ulaştığında ( örneğin 15 ) süreç
işletilebilir fazla birikme olmaması benim açımdan da iyi olur :)

> [...]
> ****
>
> Ek olarak paketlerin hepsini esit kabul etmek cok anlamli degil. Baska
> hicbir pakete bagimli olmayan, guncellemesi baska bir uygulamayi
> bozmasi mumkun olmayan paketler var. Bunlarla baska paketleri
> etkileyecek paketlerin guncelleme sureclerini birbirinden ayirmak
> gerekir.
>
> ****
>
> Bir de merak ettigim, bu "test"lerin standart herkesin kullandiklari
> disinda paketlerde nasil yapilacagi. Yani ne biliim freecol
> guncellemesini test etmek icin oyunu bastan asagi oynayacak misin,

Bu son sordukların için belgeler var ama çok ham henüz, public edilecek hale
gelir gelmez wikiye yerleştireceğim.