[Gelistirici] [paketler-commits] r42005 - devel/programming/libs/tiff

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Mar 2008 Paz 01:50:13 EET

Merhaba;

Sunday 02 March 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:
> Modified:
>    devel/programming/libs/tiff/pspec.xml
> Log:
> remove glut dependency for system.base inclusion. glut was used for
> 'tiffgt' executable only - a standalone tiff viewer originally written as
> an example for Silicon Graphic's GL implementation.

pardus 2008 de kullanmayı düşündüğümüz bootsplash, splash içinde animasyon
desteği için libmng'ye ihtiyaç duyuyor, o da lcms ve dolayısıyla tiff'e. Bu
üç paketi system base'e aldım, bu sırada tiff'in 'glut [... xorg]'
bağımlılıklarını attım - glut bağımlılığı tiff paketinden çıkan tiffgt aracı
için kullanılıyor(du) sadece. tiffgt X altında sadece GL aracılığı ile tiff
göstermeye yarayan bir araç - zamanında SGI Irix makinelerdeki GL
implemantasyonuna örnek olarak yazılmış..
Çok ihtiyaç duyan olursa başka birşey düşünürüz ama en azından suse ve gentoo
gerek duymamış..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]