[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
2 Mar 2008 Paz 00:43:28 EET

01 Mar 2008 Cts tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 2. gönderdiğim epostada yeni bir bağımlılık listesine gerek olmadığını
> söyledim, uykulu olunca kaçırdın sanırım :)

An itibari ile uykum yok fakat kanımdaki alkolün promili konusunda garanti veremeceğieim

> Tüm süreç şöyle olsun:
>
> - Güncelleme sırasında, (--ignore-safety kullanılmadıysa) system.base
> paketleri --ignore-comar ile kurulsun, bu aşamada bağımlılık sırasına
> bakılmaksızın ilk önce baselayout güncellensin.

Güncelleme sırasında baselayoutun ilk olarak güncellenip güncellenmediği önemli değilki, sadece ilk kurulumda baselayouttt ilk kurulan olmalı. Güncelleme sırasında önemli olan basealyout'un olurya depend ettiği paketin ondan önce kurulup postinstall'u çalıştırması

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/