[Gelistirici] [paketler-commits] r41968 - in 2008/kernel/drivers/acx100: . files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 12:52:20 EET

Merhaba;

Saturday 01 March 2008 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba,

> Patch tamamen 2.6.24 ile ilgili, şu an mevcut depomuzla hiç bir alakası yok
> o yüzden 2008 svn'ine koydum. Commit loglarına dikkat edeceğimdir :)

Devel deposunda kernel 2.6.24.2 var 20 gündür ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]