[Gelistirici] Pardus CD görüntüsü için tıklayın, yazısı ile ilgili

Mustafa ARIK [ MaviAteş ] mustafaarik at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 16:05:01 EEST

Konu dışı bir şey ama bu listeye göndermenin doğru olacağını düşündüm.

Pardus.org.tr adresine insanların Pardus'u indirmesi için yazılan "CD
görüntüsünü indirmek için İndir <http://pardus.org.tr/indir.html> sayfasına
gidebilirsiniz." yazısını okuyan son kullanıcılardan
-- "CD görüntüsünü ne yapacağım, bana Pardus CD 'si lazım"
gibi duyumlar aldım. Ana sayfada bunu daha farklı bir şekilde belirtmenin
faydalı olacağını düşünüyorum veya ana menüde yer alan ÜRÜNLER yazısı yerine
İNDİRİN, İNDİRME SAYASI, İNDİR gibi sadece bilgisayar okur yazarı olan
kişilerin bile anlayabileceği bir indirme sayfası daha kullanışlı olur diye
düşünüyorum.

Teşekkürler.