[Gelistirici] Pardus 2008 Kararlı Depo

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Haz 2008 Pzt 15:39:15 EEST

Merhaba;

Monday 30 June 2008 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> 30 Haziran 2008 Pazartesi 14:27 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

> paketler listesi derken sanırım stable@ listesi kastedilen?
> paketler at listesi review için, eğer değişmediyse?

Evet, search replace hatasına kurban gitmişim, benim dikkatsizliğim...
pardon...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]