[Gelistirici] Fwd: Invitation to Bugzilla l10n team

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 14:06:35 EEST

Monday 30 June 2008 Tarihinde 10:54:09 yazmıştı:

> Bugzilla çevirimizin durumu iyi bir derecede sanırım? Sadece
> geliştiricilere göndermek kalacak.
>
> En son Selim yapıyordu çevirileri. Bize çeviri durumu hakkında biraz bilgi
> verebilir mi? :)

Selim'le birlikte yapıyorduk, kullanıcı arayüzü neredeyse tamamdı en son.
Kullanım kılavuzu ve ufak-tefek düzeltmeler kalmıştı genel olarak, yönetim
panelinin durumunu bilmiyorum şu anda. Bugzilla-l10n'ye üye oldum, ilk
fırsatta bizdeki çevirilerin bugzilla-l10n'ye aktarılması ile ilgileneceğim.

Necmettin