[Gelistirici] 2008 deposu donuyor..

Erdem Bayer ebayer at bayer.gen.tr
27 Haz 2008 Cum 12:53:32 EEST

Selamlar

2008 deposu için (hazır commitler donmuşken) rsync almaya çalıştığımda
aşağıdaki gibi bir durumla karşılaşıyorum:

$ rsync rsync://paketler.pardus.org.tr/

1               Paketler - 1.0
2007            Paketler - 2007
2007-test       Paketler - 2007 - Test
2007-contrib    Paketler - contrib
2008-test       Paketler - 2008 - Test
2008-contrib    Paketler - 2008 - contrib

2008-test deposu resmi sürüm sonrası 2008 adını mı alacak? Eğer test
deposu test olarak kalacaksa resmi 2008 deposuna rsync'e ne zaman açılacak?

Saygılarımla
Erdem Bayer