[Gelistirici] Sürüm öncesi çeviriler

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
26 Haz 2008 Per 17:42:18 EEST

Geliştirici listesine çeviriyle ilgili yazılır mı diyeceksiniz belki,
ama konunun aciliyeti ve geliştiricilerimize topluca ulaşmanın
dayanılmaz hafifliği kapsamında yazmak durumundayım. Elinde sürüme
yetişmesi gereken tercüme (Pardus teknolojilerinin (Yalı vb.)
çevirileri, sürüm notları, GPL metni, ACL metinleri vd.) olan varsa
mümkün olan en kısa sürede bana bildirsin lütfen; çevirilerimiz
merkezi bir noktada toplanmadığı için tercüme işleriyle ilgilenen
ekibimiz (ki iki kişidir kendileri) gönderi listelerini ve depoları
takip ederek madencilik yapabilecek durumda değil takdir edersiniz,
dolayısıyla hangi uygulamanın/metnin hangi dile ne oranda tercüme
edildiğini bilemiyoruz... Ne kadar takip etmeye çalışsak da,
uygulamaların geliştirilme hızına uyum sağlayamıyoruz.

Bana çevrilmesi gerekenlerle ile ilgili döneceklerin kaynak metinlerin
bulunduğu konumu ve hedef dillerle ilgili olarak "mümkünse hepsi"
dışında bir durum söz konusuysa hedef dillerin listesini bildirmeleri
de işimizi kolaylaştıracaktır.

Teşekkürler,
Necmettin.