[Gelistirici] Ekran parlaklık ayarları

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
26 Haz 2008 Per 14:37:53 EEST

Merhaba,
Asus laptop kullanıyorum ve güncel bir sistemde (2008 betada da durum aynıydı)
ekran parlaklığı her kdm ekranına döndüğümde ve sistem boşta kaldığında ekran
koruyucuya geçtiğinde %50'ye düşüyor.  Sorunun sebebinin asus_laptop modülü
olduğunu düşünüp bu modülü blacklist'e ekledim ve sistemi yeniden başlattım.
Modül yüklenmediği halde durum değişmedi. Genel bir sorun olduğunu düşünerek
listeye danışmak, bildirmek istedim. Bu bilinen bir sorun mudur?

İyi Çalışmalar...

Serdar