[Gelistirici] internet paylasimi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
22 Haz 2008 Paz 15:42:49 EEST

On Sunday 22 June 2008 14:07:32 Türker Sezer wrote:
> Bu işin Pardus tarafı ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Ben OS X'in
> paylaştığı interneti 2007 ile de 2008 ile de kullanıyorum. Sonuçta
> herhangi bir kablosuz ağa bağlanmakla arasında bir fark görünmüyor.

Ben daha önce 2007.* ile başaramamıştım ama Mac tarafında sorun olduğu için
olmuş olabilir, normalde herhangi bir kablosuz gibi bağlanıyor olmalı
zaten... Şimdi olunca bir yerlerde karşılaşan insanlar "hangi protokol,
n'oluyor ki?" falan diye şüpheye düşmeden denesin diye düşündüm :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /->