[Gelistirici] [paketler-commits] [buildfarm] error: applications/editors/emacs/emacs/pspec.xml

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
21 Haz 2008 Cmt 20:02:14 EEST

Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> writes:

> Merhaba;
>
> Saturday 21 June 2008 tarihinde, Kenan Pelit şunları yazmıştı:

> Ben derletirim de, seg.fault ile kesilmiş derleme, sebebini bulsak ?

emacs-23.0.60_20080620 nolu tarball ile yaklaşık beş derlemeden birinde patlamıştı.
Farm patlattığından beri, emacs-23.0.60_20080621 nolu tarball ile gerek bootstrap'lı
gerek bootstrap olmadan pek çok kez derledim.  Yerelde bu son tarball ile patlamıyor.

./emacs-23.0.60_20080621-20.pisi adlı PiSi paketi yaratılıyor.
DEBUG: "lzma -7 -z install.tar" için dönüş değeri 0

INSTALL.CVS'e patlayabilir , haydi tekrar deneyin tadında bir açıklama girmişti geçenlerde.
	"* INSTALL.CVS: Clarify why `make bootstrap' sometimes fails."

Bu gün yapılan commitlerde bootstrap ile ilgiliydi. Sebebini bulamadım.
Mazeretlerim bunlar :P

Farm yine patlatırsa bootstrap olmadan derletebiliriz. Bu da olmazsa libexecdir
sorununu çözen paremetre dışında revert eder, snapshot için daha uygun bir zaman
bekleriz(m).
Çözüm önerilerimde bunlar :P

Kolay gelsin.
--