[Gelistirici] [paketler-commits] r48657 - in devel/system/base/baselayout: . comar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Haz 2008 Cum 21:39:58 EEST

20 Haz 2008 Cum tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Fri, 20 Jun 2008 12:21:38 +0300 (EEST), paketler-commits at pardus.org.tr :
>
> Bu sayinin 3 olmasi lazim. resolv.conf'ta sadece ilk 3 tanesi bir ise
> yariyor, kalanini kaale almaz.

DHCP ile gelen 1 ip ve önceden belirlenmiş 3 ip listede olsun diye 4
yaptım.

DNS'i otomatik alan bir profilden diğerine geçişte ilk DNS silinirse diğer
3 tanesi kullanılabilir olsun diye düşünmüştüm ancak DNS'i otomatik alan
iki profil arasında geçiş yapılırsa önceki profilin DNS'i silinmeyip
listenin sonundaki DNS siliniyor, ilgileneceğim.