[Gelistirici] [Contrib-commits] r7621 - in devel/applications/network/twinkle: . files

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
18 Haz 2008 Çar 11:36:55 EEST

On 18 Jun 2008 Wed 11:13:08 Ayan Öztürk wrote:
> libzrtpcpp arkadaşın yeni sürümü çıktı(1.3.0) ve dün onu 2008'e merge
> ettim. dolayısı ile twinkle'ın da bu sürümle derlenmesi lazımdı svn up
> lütfen. birde bu paketle(twinkle) ben bu hafta içinde zaten
> ilgilenecektim..

Gözümden kaçmış, sağol :) 2008 Alpha çıktığından beri kimse paketleri ile
ilgilenmeyince programming.libs'den sonra applications.network'e el atayım
demiştim...

Twinkle'a yeni libzrtpcpp bağımlılığı ekleyip, onunla derlenmesini sağlıyorum
şimdi (2008 için). İstersen 2007'ye libzrtpcpp ile twinkle'ın yeni sürümünü
merge ediver, libzrtpcpp ABI kırıyor ama depoda sadece twinkle bunu
kullanıyor.