[Gelistirici] R hakkında -2

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 14:50:37 EEST

17 Haziran 2008 Salı 14:39 tarihinde Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com>
yazmış:

> debian'da aşağıdaki hayta rapor edilmiş ama çözümü anlayamadım.

Öncelikle, debian'a bakacaksan, baştan paketinde yanlışlık var. Senin
paketinde atlas desteği yok, ki yanlış anlamadyısam sen bunu istiyorsun
zaten. Ama, debian atlas desteği ile paketi derlemiş. O yüzden senin
durumunla çok da alakalı değil bu durum.

gentoo ebuild e de baktım. devam ediyorum
> http://gentoo-portage.com/AJAX/Ebuild/64555/View

ebuild'de bak ne demiş:
 --with-blas="$(pkg-config --libs blas)" \
Benim dediğim de bu zaten. Gentoo'da $(pkg-config --libs blas) komutunun
döndüreceği değer "-lblas" olacaktır çünkü başka kitaplık yok zaten. Sen de
actions.py'de --with-blas=blas yazarsan direk hiç bir sorun kalmıyor.

Merak ettim, dediğim şekilde paket derlenmedi mi ki hala araştırma
yapıyorsun? :)

Kolay gelsin,

Murat