[Gelistirici] R hakkında -2

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 12:14:32 EEST

17 Haziran 2008 Salı 10:35 tarihinde Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com>
yazmış:

> rkwarda değişiklik yapmak isterken dedim aslında değişiklik
> yapamadım.tek isteğim
>
> <Patch level="1">r_lapack_flag.patch</Patch> bu yamayı kaldırmaktı.
> gcc4 ile bu yamaya gerek yok da.

Farm derlediği paketi kurduğu için, R paketinde atlas paketini depend olarak
yazmasan da paket içinde de disable edilmediği için atlas'a linklyerek
paketi derlemiş. Bu yüzden de sen R paketini depodan kurup rkward paketini
de sisteminde derlendiğinde, atlas library'lerini bulamadığı için patlıyor
derleme. Atlas yüklü bir sistemde R yi atlas desteği olmadan derlemek için,
R paketinde --with-blas=blas olarak değişiklik yaparsan, atlasa ihtiyacın
olmadan R ve rkward'ı derleyebilirsin.
Bkz: doc/html/R-admin.html

Kolay gelsin,

Murat