[Gelistirici] Çomar'a bir şey olmuş

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
17 Haz 2008 Sal 08:56:35 EEST

On Monday 16 June 2008 23:29:10 Fatih Aşıcı wrote:
> /var/db/comar/code altında
>
> System_Service_kdebase4_workspace.py
> System_Service_kdebase.py
> Xorg_Driver_nvidia_drivers_new.py
> Xorg_Driver_nvidia_drivers.py
>
> gibi betikler mevcut. Ancak hav list-apps ile baktığımda
>
> kdebase
> 4_workspace
> _new
> nvidia_drivers
> nvidia_drivers_new
>
> gibi paket adları çıkıyor. Sorun sadece çıktıda değil. service komutu vs.
> patlıyor bu yüzden.

COMAR 1.0 ve 2.0'ı paralel kullanırken buna benzer bir problem ile
karşılaşmıştım. Dizinde COMAR 1.0 db dosyaları kalmış olabilir mi?

> Ayrıca comar'ı elle (comar -t 0 -p -d all) başlatıp hav list-apps yaparsam
> boş bir çıktı veriyor ve comar da bu hatayı veriyor:
>
> (Job-4425) Error: Unable to get caller info: Unable to lookup session
> information for process '4424'

Bu hatanın (aslında warning) sebebi, betikler içinde yapılan call()'ların root
kullanıcısı ile D-Bus çağrısı yapması, ve sistemde root kullanıcısına ait bir
ConsoleKit oturumu olmaması.

Betikler içinde ki call()'ların yeni bir D-Bus bağlantısı açmak yerine
doğrudan betikteki methodu çağırmasını sağlayan değişikliği yaptım ancak
yetertince test edemediğimden sürümden sonraya bırakmaya karar verdim.

--
Bahadır Kandemir
http://www.pardus.org.tr