[Gelistirici] RC2?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Haz 2008 Pzt 19:57:29 EEST

16 Haz 2008 Pts tarihinde, Ozan ÇAĞLAYAN şunları yazmıştı:
> 16 Haziran 2008 Pazartesi 12:21 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>
> yazmış:

> Evet, son müdür ile bu modül probe ediliyor ve yavaşlık var. Bir önceki
> müdür bunu probe etmiyor ve her şey normal. modprobe ile elle taktığım anda
> yavaşlık başlıyor..

Gürer bunu zaten yarardan çok zararı var sanki diyerek comment out etmiş ama ben denemek için geri açmıştım. Buradaki sorun ondemand'in artık öntanımlı olması büyük ihtimal  p4-clockmod mümkün olan en düşük hıza inip (benim desktop makinamda 300mhz) orada çalışıyor yük olana kadar, fakat sen pencere açmak v.s. gibi anlık yükler getiren işler yaptığın için (mesela video encoding yerine) ondemand governor karar verene kadar süreç sonlanmış oluyor.

1. p4-clockmod'u kapatabiliriz ve bu makinalarda cpufreq çalıştırtmayız
2. Kpowersave arkadaştan işlemci frekans davranışı menüsünden "performance" seçmeyi ve ne olduğunu gözlemlemeyi deneyebilirsin

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/