[Gelistirici] [paketler-commits] r48059 - devel/desktop/kde/ksynaptics

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Haz 2008 Pzt 04:31:20 EEST

Sat, 14 Jun 2008 12:27:13 +0300, "Uğur Çetin" <ugur.jnmbk at gmail.com> :

> Geliştiricisi açıkça ksynaptics'e son verdiğini yazmıştı[1], KDE3 için
> böyle bir açıklama yapılmadı:
KDE3'e ait tum hata raporlarinin kapatilmasi ve yani hata raporu kabul
edilmemesi yeterince net bir aciklama bence :)

> Paketi tamamen ortadan kaldırmadık, isteyen contrib deposundan
> kurabilir. Touchpadlerin çoğunda zaten ek bir ayar gerekmiyor.
Touchpad'de ozellestirme yapabilmek icin gerekiyor. Herkes ontanimli
ayarlarla kullanmak istemeyebiliyor.

> Yazarken otomatik devre dışı bırakmak içinse touchfreeze'i biraz daha
> iyileştirip paketlemeyi düşünüyorum[2].
Keske bunu da commit loguna not olarak dusseydin.

> Bu arada pek çok dağıtım bunu deposundan çıkarma kararı aldı. Yalnız
> değilim, bkz [3], [4].
Olabilir ama depodan paket cikarma/aktarma gibi ciddi islemleri en
azindan listeye fikir sorarak yapsak?

                   Doruk