[Gelistirici] RC2?

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
16 Haz 2008 Pzt 02:44:45 EEST

S.Çağlar Onur wrote:
> 16 Haz 2008 Pts tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> firefox açık mı o sırada, öyle ise
>
> http://shaver.off.net/diary/2008/05/25/fsyncers-and-curveballs/

Aha bu çok iyi oldu kafayı yiyecektim 2007.3 üzerinde firefox 3b5
açıkken gerçekten insanın çıldırası geliyor, periyodik olarak 3-5 saniye
takılıyor takılıyor duruyor.

Ayrıca "engelleyici" kıstasını koyacak kişi tabii ki ben değilim ancak
şöyle söyleyeyim, RC1 ile yaşadığım yavaşlık problemi RC1'i kullanmamı
oldukça engelliyor, hatta kullandırtmıyor. Disk I/O'sundaki performans
düşüklüğünün mü bu yavaşlığa sebep olduğunu bilemiyorum şimdilik. Ben de
iz üzerindeyim ama iz bulamıyorum.

Öperim.

--

Ozan Çağlayan