[Gelistirici] perl-* paketleri...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Haz 2008 Pzt 01:01:30 EEST

Merhaba;

Henüz 2008 deposuna geçirmediğimiz perl-* paketlerine bakarken perl
modüllerimizin bir serisinin antika kıvamında, bir serisinin ise azıcık
geriden gelir modunda olduğunu gördüm... Sürümleri eski olmayanları merge
ettim - tabii bir bölümü bağımlı olduğu perl modülleri vb nedeniyle
derlemedi :-P, merge etmediğim (sürümleri geride kalan) paketlerin listesi
ise mailin sonunda.

Şimdi, bu paketlerin üzerinden geçip; bu update sorunsuz, yapalım - şu update
rev.depleri kırıyor, elimizde sürümü yeterli, yapmayalım; bu derlenmiyor vb
diyecek, güncellemeleri yapıp 2008'e merge edecek, modülleri kullanan
yazılımları test edecek bir (kaç) gönüllü cengaver aranıyor..

Şimdiden kolay gelsin :-)

----8<-----------------------------
perl-Apache-DBI
perl-Authen-SASL
perl-Bit-Vector
perl-Carp-Clan
perl-Class-Data-Inheritable
perl-Class-MethodMaker
perl-Clone
perl-Curses
perl-DBD-mysql
perl-DBI
perl-Email-Abstract
perl-Email-Address
perl-Email-Date
perl-Email-MIME
perl-Email-MIME-Attachment-Stripper
perl-Email-Send
perl-Email-Simple-Creator
perl-ExtUtils-ParseXS
perl-File-HomeDir
perl-GD
perl-GSSAPI
perl-IO-Socket-INET6
perl-IP-Country
perl-Jcode
perl-Locale-Maketext-Lexicon
perl-Log-Log4perl
perl-MIME-Lite
perl-MIME-Types
perl-MIME-tools
perl-MailTools
perl-Math-Complex
perl-Module-Pluggable
perl-RPC-XML
perl-SOAP-Lite
perl-SVN-Mirror
perl-Socket6
perl-Storable
perl-Template-Toolkit
perl-Time-HiRes
perl-Time-Local
perl-Time-Piece
perl-YAML-Syck
perl-ldap
perl-version
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]