[Gelistirici] RC2?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Haz 2008 Pzt 00:39:46 EEST

Selamlar;

15 Haz 2008 Paz tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  Yarin hala RC2 cikmasi planlaniyor mu?

Bence planlanıyor

>  Ortada daha tanisi konamamis bir/kac yavaslik problemi var RC1 ile
> gelen. Bence o problemin ne oldugu tam anlasilana kadar biraz ertelemek
> gerek.

Tanısı konmamış yavaşlık problemi nedir? Tanıyı koymaya kim çalışıyor, kim tanı koydurmak istiyor ve neden bunun için sürüm geciktiriyoruz. Ozan ve Gökmen'in bahsettikleri disk yavaşlaması (veya sistem yavaşlaması) sorunundan bahsediyorsak bu hata engelleyici değil ki, ne kurulumu engelliyor ne de daha sonra sorun her ne ise eğer paket güncellemesi ile düzeltilmesini.

>  RC2'den sonra kararli surum gelecek, tekrar kullanicilara denetme
> sansi olmayacak.

Bu değerlendirmeyi neye göre yaptığımızı tanımlamadığımız sürece benim için disk erişim süresi engelleyici iken kardeşim için kameranın çalışmaması engelleyici olabilir, gene elimizde sayılar olmadan hesap yapıyormuşuz gibime geliyor ve "kurulumu ve paket güncellemeyi engelleyen" hatalar engelleyici gerisi ise değildir kadar basit bir tanım habitatında yaşadığımı duyurmaktan zevk duyarım :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/