[Gelistirici] [paketler-commits] [buildfarm] error: applications/multimedia/lilypond/pspec.xml

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Haz 2008 Paz 19:09:27 EEST

On 15 Jun 2008 Sun 19:06:33 Pardus Buildfarm wrote:
> An error occured while processing the file
> 'applications/multimedia/lilypond/pspec.xml' (maintainer: Ali Erdinç
> Köroğlu). Error log is as follows:

Bu pakette sadece *.pyc dosyalarını silmiştim. 2007'deki sürümü farklı imiş.
2007'de actions.py'de sadece fixCompiledPy olan satırı;

pythonmodules.fixCompiledPy("/usr/share/lilypond/%s/python" %
get.srcVERSION())

şeklinde değiştirip pspec.xml düzenlemek gerekiyor. Yanlışlıkla tüm olarak
merge edilmiş :-)