[Gelistirici] gimp'i paketlemek isteyen?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Haz 2008 Cmt 12:47:53 EEST

Merhaba,

Vaktiyle gürersan'dan, azıcık ona vakit sağlarım diye aldıysam da hakkaniyetli
bir sahibi olamadığım gimp'i 2008 deposuna taşımak da, güncellemek de bana
asla nasip olmadı. Ben de fark ettim ki, o paketle ilgilenemiyorum...

Güvenlik ekibinin ilgisinden sonra Eren bir el atmış... Bu paketi üzerine
almak isteyen yoksa güvenlik ekibine biraz daha yük bırakmış olmak dışında
bir anlamı olmayacak hale gelecek...

Benzeri bir durum, dvgrab, libiec61883 ve popt için de var. dvgrab'le
ilgilenmeye devam ederim çünkü hem gelişimini aktif olarak takip ediyorum hem
de deneme şansım oluyor sürekli elimin altında kamera olduğu için, fakat
libiec61883'te bir şey olsa, n'olduğunu bile anlayacağımdan emin değilim...

popt nedir onu bile bilmiyorum, Eray gittikten sonra öksüz kalmıştı
üstlenmiştim, pek de bir değişim olmadığı için kaldı...

kısaca... gimp, libiec61883 ve popt paketleri benim görünmekle birlikte, ben
pek ilgileniyor olamayacağım, bilgilerinize...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /->