[Gelistirici] farm marm

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Haz 2008 Çar 16:13:21 EEST

Wednesday 11 June 2008 Tarihinde 15:22:20 yazmıştı:
> 11 Haz 2008 Çar tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

 Yeni bash sağolsun, gerçek login shell olmadıkça profile.env tekrar
okunmuyor. X altında yakuake vs. de oradaki değişiklik çalışmıyor ama mesela
ctrl-alt-fX le gerçek konsola geçince bende profile.env deki değişiklik
çalıştı (bu bash-completion dan bağımsız olmalı).

> Onur bash-completition değişikliklerin buna sebep olmuş olabilir mi? Aklıma
> bir onlar geliyor

 bash-completion ın kendisi buna sebep oluyor mu bilmiyorum, belki
tetikliyordur (gerçi Gürer  bash-completion ı kaldırmıştır :). Doğru
anladıysam asıl sorun bash de, noglob değeri iki kere set edilince eski
değerleri bir şekilde kilitliyor ve ulaşılamaz hale geliyor, yeni environment
vs. ayarlayamıyor, ayarlamaya çalışınca hata da döndürmüyor.

 Buna düzgün bir çözüm bulamadım, herkesin kullandığı halde bıraktım, mecburen
noglob lar çakışmasın diye profile.d source etmeyi bashrc ye koydum.