[Gelistirici] farm marm

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
11 Haz 2008 Çar 15:12:55 EEST

Wednesday 11 June 2008 Tarihinde 15:00:34 yazmıştı:

> Yaw pisi bunu her paket kurduktan sonra yapıyor zaten, aynı sorun 2007'de
> olmamıştı sanki, yanlış mı hatırlıyorum?

İkinci çalıştırmada da aynı log gelmiş, avr-as yi falan bulamıyor gcc.

Denemek için şunu yaptım

1. /etc/profile.env içine PATH'e /gurer ekledim.
2. Shell açtım, echo $PATH ile bakınca görünmüyor
3. ". /etc/profile" komutunu verdim
4. Herşey düzeldi

Sanırım bir config hatası nedeniyle profile dosyası source edilmiyor? Fakat
önceden eklenmiş /opt/avr/bin ler geliyor bende, sanırım reboot edilince
açılışta bi şekilde aktive oluyorlar ama sonradan update-environment
değişiklikleri yeni shell açsak dahi aktive olmuyor.