[Gelistirici] kernel paketi fam conflicts

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 18:47:37 EEST

> Yine kriptonit etkisi olsa gerek, ben tam anlayamadim; neyi conflict
> ediyor, niye conflict ediyor onu da yazabilir misiniz?

 kernel paketinin pspec.xml dosyasının bir bölümü şu şekilde:

<Conflicts>
            <Package>fam</Package>
            <Package>zd1211</Package>
            <Package>sbs</Package>
            <Package>m560x</Package>...........

fam paketi depoda yok. Aynı durum 2007 için de geçerli.
Kernel ile fam sorunsuz çalışıyor. Birçok dağıtımın ana depolarında
bulunmaktatır.
Kritik sistem programları(gnome-vfs) gibi fam kütüphanelerini dolaylı
yoldan kullanmaktatır.