[Gelistirici] [Hata 7302] Language behaviour of Pardus-2008_Beta1.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Haz 2008 Cmt 16:49:30 EEST

On Sat, 7 Jun 2008 13:47:24 +0300
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Sat, 7 Jun 2008 02:18:20 +0300, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

> Taa 1.0'dan beri var olan bir problem oldugu icin duzeltilmesi fazla
> masrafli diye dusunmustum :)

 Bu sorunu hala çözmediğimizin farkında değildim. Sorun CD nin
kurulduğu sistemin saati CD nin hazırlandığı sistemin saatinden daha
geride ise ortaya çıkıyor. Görebildiğim kadarıyla müdür de

    if mdirdate("/etc/env.d") > mdate("/etc/profile.env"):
        ui.info(_("Updating environment variables"))
        run("/sbin/update-environment")

 satırında oluşuyor. mdirdate bir dizin içindeki dosyaların mtime
değerleri arasında en güncel tarihli olanı dizinin tarihi kabul ediyor
ve ona göre environment ın güncellenmesine gerek olup olmadığına karar
veriyor.

 Ben bunu /etc/env.d içindeki dosyaların hepsinin tarihini UNIX
zamanıyla 1 e çekerek düzeltmeye çalıştım ve tam bu satırları yazarken
yanlış yaptığımı fark ettim :) Şimdi profile.env nin tarihini
değiştirecek şekilde değiştiriyorum.

 Bu da süper bir çözüm değil gerçi, belki sistem "live" sistemse env
güncellemeye zorlamak da bir çözüm olabilir.