[Gelistirici] Portaudio

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Haz 2008 Per 15:21:49 EEST

Wednesday 04 June 2008 Tarihinde 18:07:29 yazmıştı:

> Tanımı "Open-Source Cross-Platform Audio API" olan bir yazılımın API
> kırması "bence" normal.

 Bence değil.

 Portaudio geliştiricilerinin yaklaşımını bilmiyorum, gerektiği için kırıyor
olabilirler, ama bunun savunması isimle değil teknik gerekliliklerle olur.

 Ne opensource olmak, ne crossplatform olmak mazeret değil. Gerektiği yerde
API de de ABI de kırılır ama bunun tanımla ilgisi yok (benzer bir örnek
lazımsa SDL_mixer a bakılabilir).

> Ben paketi devralabilirim, ne dersiniz?

 Bu thread de konuşulduğu gibi bakımını üstleneceksen bence hiç bir sakıncası
yok.