[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Haz 2008 Çar 03:50:18 EEST

Selamlar;

02 Haz 2008 Pts tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> İsmail Kizir isimli bir geliştiricimizin olmadığını varsayıyorum.

Tabi ki yok...

> Bir teknik titreme olmuş herhalde...

Arda bundan sonra bu e-posta adresinden gelen içeriği liste sakinlerinin ruh
sağlıklarının korunması açısından onaylamaMAnı rica edeceğim...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/