[Gelistirici] Java Paketleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Haz 2008 Çar 03:43:38 EEST

Selamlar;

30 May 2008 Cum tarihinde, Hakan Uygun şunları yazmıştı:
> Uygun Teknoloji olarak Java programlama dili ve ona bağlı teknolojileri
> ( ve tabii ki Pardus :) ) kullanmaktayız.
>
> Eğer mevcut sorumlular da kabul ederlerse Pardus Java paketlerinin
> sorumluluğunu üstlenmeye talibiz.

Bence çok güzel bir haber...

> [...]
> Pardus 2008 Java 6 ile birlikte geliyor olacak, fakat bir çok Java Uygulama
> Sunucu henüz Java 6'yı resmi olarak desteklemiyorlar.  Bu noktada Java 5 ve
> Java 6'nın ayrı ayrı pisi paketlerinin yapılması ve 2008 için Java 5
> paketinin hiç olmazsa contrib'de durması, isteyenin Java 5'i kurabilmesini
> sağlamalıyız.
>
> Tabii paket isimleri konusunda da bir değişiklik gerekecektir :) sun-java5,
> sun-java5-jdk, sun-java6, sun-java6-jdk ilk etapta aklıma gelen isimler...
>
> Üstlenmek istediğimiz paketler ise şunlar :

Eliniz değmişken sun serisi yerine veya yanına icedtea de paketleseniz ve
mesela dağıtım öntanımlısı o olurken, diğerlerine contrib'den erişilebilse
nasıl olur?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/