[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
3 Haz 2008 Sal 14:29:08 EEST

On Tuesday 03 June 2008 14:02:19 Doruk Fisek wrote:
> Tue, 3 Jun 2008 13:54:04 +0300, Serbülent ÜNSAL
>
> <serbulent at pardus.org.tr> :
>
> Neresinin yanlis oldugunu da soylesen, duzeltsem? Ben tekrar tekrar
> baktim ama yanlisin nerede oldugunu bulamadim da.
>
> dfisek at rafine ~ $ pisi info exempi
> Installed package:
> Name: exempi, version: 2.0.1, release: 1, build 1
> be built with GNU automake. It includes XMPCore and XMPFiles, and
> exempi, a C-based API.
> Component: desktop.freedesktop
> Provides:
> Dependencies:
> Architecture: Any, Installed Size: 831302
> [...]

tester at asaltest yedek $ pisi info exempi
Paket 2007-test deposunda bulundu:
Ad: exempi, versiyon 2.0.1, sürüm 1, inşa 1
Özet: Yarış arabası simülatörü
Açıklama: TORCS, farklı yapay zekaların yönettiği arabalara karşı yarıştığınız
bir araba yarışı simülasyonudur,
Bileşen: desktop.freedesktop
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 831302
Ters bağımlılıklar: tellico

exempi kurulu değil
tester at asaltest yedek $

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]