[Gelistirici] [buildfarm] error: desktop/kde/koffice/pspec.xml

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Haz 2008 Pzt 12:56:11 EEST

Merhaba;

Sunday 01 June 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 01 Haz 2008 Paz tarihinde şunları yazmıştınız:
>
> Bu hata daha önce de olmuştu sanki; ama hatırlamıyorum nedenini.
> koffice-devel, koffice-karbon paketine bağımlı; ama önce koffice-devel'i
> kurmaya çalışıyor. Kaçırdığım bir şey mi var?

Buildfarm'in aynı kaynak paketten çıkan _birbirine bağımlı_ ikili paketlerin
kurulum sırasını hesaplamada ufak bir hatası var, elle aldım paketleri
depoya...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]