[Gelistirici] compiz-fusion-auto-start

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
31 Tem 2008 Per 22:10:53 EEST

Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> writes:

> $SUBJECT compiz'in X'in çökmesine neden olduğu durumlarda kullanıcıya durumu
> düzeltme fırsatı vermiyor (tamam, uzman kullanıcı konsoldan bir şekilde
> yapar; ama son kullanıcı için biraz zor); çünkü kullanıcı oturum açamıyor. Bu
> pakete gerçekten gerek var mı?

Gerek forumlarda gerek kullanıcı listesinde compizi otomatik olarak başlatma ile
ilgili sorulardan/sorunlardan dolayı ihtiyaç haline gelen bir paket oldu(tamam,
uzman kullanıcı bir şekilde otomatik başlatma yolunu bulur, ama son kullanıcı
için biraz zor).

Pardus-wiki'de gerekli uyarıyı yaparak, en uygun çözüm olan "compizi kdm
ekranında başlatmak" için bir paket yaptım.

Compizi otomatik başlatmak için daha uygun bir çözümün(üz) varsa
uygulamamak için bir sebep yok.

Çözüm ile gelenler kaleye mum diksin ;)

--
Kenan Pelit