[Gelistirici] paketlerde kalan /var/pisi yolları

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
30 Tem 2008 Çar 00:55:20 EEST

Wednesday 30 July 2008 Tarihinde Gökçen dedi ki:
> Bunların hepsini az evvel libdvdnav commitiyle develde düzelttim.
> Diğerlerinden sahipsiz paketlere yarın bakacağım, sahibi olanlara sahipleri
> şefkat göstersinler efenim :)

Bununla beraber, libdvdnav, vlc ve mplayer paketlerinin tekrar derlenmeleri
gerekiyor çünkü, vlc ve mplayer paketleri dvdnav'ın cflags ve libs
bilgilerini dvdnav-config betiğinden alıyorlar. Bu commitle de bu betiğin
verdiği cflags ve libs bilgileri düzeltildi.

Onursan'ın da görüşleri bizi aydınlatacaktır sanırsam bu konuda.

--
Gökçen Eraslan