[Gelistirici] [Contrib-commits] r7964 - devel/applications/network/limewire

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
27 Tem 2008 Paz 13:40:37 EEST

Sunday 27 July 2008 Tarihinde 10:49:42 yazmıştı:

> Bu ilerde sorun çıkarır. Limewire sürüm güncellediğinde "LimeWireSoftOther"
> o güncellenen sürüme gidiyor ve sha1sum kontrolü başarısızlıkla
> sonuçlanıyor. Şimdiki yöntem gibi bunu indirip, düzgün bir biçimde tar.bz2
> arşivi yaparak biryerlere upload edebilir misin?

Durumun farkındayım. Ama paket o an ki hali ile derlendikten sonra source
dosyasının pek bir anlamı kalmıyor. Bende sık aralıklarla paketi takip
ettiğimden dolayı bu şekilde paketi güncellemenin çok daha kolay olduğunu
düşündüğüm için böyle yaptım. Derlenme kısmında da paket güncel tutulduğu
sürece bir sorun yaşanmadığı için ve "bir yere upload" konusu benim açımdan
ciddi bir problem olduğundan bu şekilde kalmasında herhangi bir sakınca
göremedim.