[Gelistirici] Suspend sorunları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Tem 2008 Per 16:12:57 EEST

24 Tem 2008 Per tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Elinize sağlık, bende de sorun çözüldü. Ancak RAM'deki içeriği diske
> yazarken yüzde olarak işlemin ne aşamada olduğunu göstermiyor. Bana özel
> birşey mi yoksa herkes bu sorunu yaşıyor mu bilemedim.

kernel metodu kullanılırsa ne aşamada olduğunu göstermiyor. uswsusp metodunu
kullanırsan gösteriyor; ancak bizim initramfs ile ilgili bir sorun olduğu
için olmalı ki suspend2disk bu metodla başarılı olmuyor.

uswsusp aslında bu konuda daha iyi. Splash desteği bile var. Denemek
istersen /etc/pm/config.d içinde bir dosyaya

SLEEP_MODULE="uswsusp"

satırını eklyerek suspend etmeyi deneyebilirsin.