[Gelistirici] hugin hakkında -2

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
22 Tem 2008 Sal 19:55:16 EEST

selamlar
onur un sayesinde hugin de yeni aşamaya geçtik. (0.7.0) durum şu;

http://wiki.panotools.org/Hugin_Compiling_Ubuntu buradaki
yönergelerden işimize gelenleri seçerek ilerliyorum.

1. a. eksik bağımlıllıklar eklendi. exiv2,openexr
    b. bu sayfada eksik bağımlılık olduğu görülen perl-image-ExifTools
paketlendi(Fırat tarafından ben üzerinden geçtim) review de
2. mono ve  libsift bağımlılığından kurtulmak için autopano-sift-C ye
geçiyorum. bu sayede daha hızlı autopano işlevleri yapıyor olacağız.
autopano kodu C ye taşınmış oluyor. autopano-sift ve libsift bu
geçişten sonra depodan çıkacak. autopano-sift uzun zamandan beri
bakılmıyordu. aynı kişi autopano-sift-C yi yazıyor.
3. enblend in cvs sürümüne geçeceğiz.(şu anda acil değil sanırım)

paketlerin inşa dosyaları
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ertugrul/4contrib/ da.
isteyenler deneyebilir.

fikirlerinizi bekliyorum. iyi eğlenceler.

--
Ertuğrul Erata

Pardus Devel.

##biraz tembelim. itiraf ediyorum##