[Gelistirici] Bir takım paketler

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
20 Tem 2008 Paz 12:41:58 EEST

19 Temmuz 2008 Cumartesi 16:05:30 tarihinde Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Bu arada ropörtajınızı okudum, ne kadar çok basçı varmış! Tekim sanıyordum.

Sevgili Çağlar, sağolsun, kompiliman yapıp benim için "bas çalar" demiş,
aslında "günün birinde bas çalmayı pek çok ister" olacaktı. Sevgili MEren'in
Amerigonya'ya gitmesinden beri, daha doğrusu Kamu SM işinin sorumluluğunu
*da* üstlendikten sonra ciddi bir şekilde elime alabilmiş değilim naneyi.
Ayda-üç ayda bir alıp bir-iki tellere vuruyorum, hepsi o...

ET