[Gelistirici] Fwd: Güvenli/güvensiz depo

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
19 Tem 2008 Cmt 22:22:49 EEST

Şu an GSoC bünyesinde ben uğraşıyorum bununla, ancak SVN hesabım henüz
gelmedi, Ekin'e mesaj atmıştım, hatta önümüzdeki hafta başında yeniden
mesaj atmayı düşünüyordum, bu da vesile oldu kısacası..

GSoC mentor'um Faik'le irtibata geçip gereklilikleri belirledik, neler
yapacağım üzerinde konuştuk.. Hali hazırda wiki'de olan belgeyi[1]
gözden geçirip kendim bir rapor hazırladım, onu da en kısa zamanda
blog'uma koyarım..

buraya sorup sormama konusunda kararsız kaldım işin açıkçası, daha önce
(haziran temmuz 2007) dönen bir kaç thread var, ki zaten geçen sene
teker teker paketlerin imzalanmasını üzerine "imzacı" adlı bir proje de
staj-projeleri dizini altında mevcut svn'de.. Yine de fikir belirtmek
isteyen olursa isterseniz blog'uma yazıyı koyduktan sonra onun üzerinden
konuşabiliriz. (çok geciktirmeden koyarım, söz =) )

Zaman çizelgesi olarak biraz geride olsam da bu aralar sadece bununla
uğraşıyorum, bundan sonraki süreçte de daha sık bilgilendirmeyi
düşünüyorum komüniteyi..

geliştirici listesine yazamadığım için Sn. Erkan Tekman'a bir kopyasını
atıyorum bu mailin, liste moderasyonu için beklememesini arzu ederseniz
gönderirsiniz diye..

saygı, sevgi, esenlikler

-serdar

[1] http://tr.pardus-wiki.org/PiSi_Paket_%C4%B0mzalama_Gereksinimleri